Smart Hospitality

Maak je klaar voor een reis naar de toekomst van gastvrijheid, waarin data en technologie de sleutels zijn tot een revolutionaire ervaring. Welkom bij Smart Hospitality, waar concepten worden gemaakt op het snijvlak van innovatieve technologie, waardevolle data en ongeëvenaarde gastvrijheid.

Waarom je bij deze Learning Community moet zijn:

Verrassen, verlichten, verbinden: Smart Hospitality draait om het verlichten van processen, het verrijken van gastervaringen en het bevorderen van onderlinge verbondenheid tussen stakeholders. Of het nu gaat om holografische gastheren, QR-codes in de horeca, of AI-chatbots in de klantenservice, Smart Hospitality is overal.

Innovatie met oog voor gastvrijheid: In onze visie staat gastvrijheid altijd centraal bij innovatie. Wij ontwerpen, onderzoeken en evalueren concepten die niet alleen technologisch geavanceerd zijn, maar die ook waarde creëren voor gasten, personeel, bedrijven en de samenleving.

Balans tussen beleving en efficiëntie: Smart Hospitality Concepten streven naar de perfecte balans tussen gastbeleving, efficiëntie voor organisaties en de onderlinge verbondenheid van stakeholders. Denk aan slimme parkeersystemen die persoonlijke service bieden en gastprofielanalyse die zowel gasten verrast met gepersonaliseerde aanbiedingen als bedrijven voorziet van slimme upsell-strategieën.

Wat je gaat ontdekken:

Data als goudmijn: De toenemende digitalisering van de gastvrijheidssector brengt een overvloed aan data met zich mee. Ontdek hoe deze gegevens kunnen worden ontsloten en betekenisvol gemaakt voor bewoners, bezoekers en bedrijven, waardoor ze de basis vormen van slimme gastvrijheid.

Technologie als kracht: Leer hoe technologie wordt ingezet als een instrument om nieuwe gastvrijheidsconcepten te ontwerpen en te integreren. Begrijp hoe het gebruik van technologie leidt tot waardevolle data, waardoor de voortdurende werking van Smart Hospitality wordt gewaarborgd.

Word de pionier van de toekomst van gastvrijheid. Doe mee aan Smart Hospitality en geef vorm aan een wereld waar technologie en gastvrijheid hand in hand gaan. Jouw reis begint hier, waar innovatie de norm is en de gast altijd koning is!