Sustainable Textiles

Taal: Engels | Locatie: Enschede

In een wereld waarin duurzaamheid en milieubewustzijn steeds belangrijker worden, is het essentieel dat onze studenten zich voorbereiden op de uitdagingen van morgen. Onze learning community, genaamd “Sustainable Textiles,” biedt een inspirerende omgeving waarin studenten hun passie voor het milieu kunnen delen en samenwerken aan innovatieve oplossingen. Studenten werken samen met docenten en experts uit het bedrijfsleven en uit de lectoraten, waardoor een vruchtbare voedingsbodem voor innovatie en creativiteit ontstaat. Studenten werken aan echte projecten die een positieve impact hebben op het milieu, bijvoorbeeld het recyclen van oude kleding, het maken van nieuwe materialen en nog veel meer. Laten we samen bouwen aan een groenere, duurzamere wereld!