Business Models for Sustainability

Taal: Nederlands | Locatie: Enschede

Word een Innovator in Duurzaamheid en draag bij aan een mooiere wereld: Doe mee met de Learning Community ‘Businessmodels for Sustainability!

Ben jij een gepassioneerde student met een voorliefde voor duurzaamheid en business? Wil je niet alleen leren, maar ook innoveren en samenwerken aan uitdagende projecten? Dan is deze Learning Community dé plek voor jou!

Wat kun je verwachten?
• Hands-on Projecten: Werk samen met opdrachtgevers aan sustainability vraagstukken. Creëer nieuwe waardeproposities of heroverweeg bestaande oplossingen.
• Interdisciplinaire Samenwerking: Ontmoet studenten van verschillende studierichtingen. Leer van elkaar en breng diverse perspectieven samen.
• Inspirerende Workshops: Van hackathons tot design thinking-sessies. Ontwikkel je vaardigheden en laat je creativiteit de vrije loop.
• Netwerken: Bouw relaties op met bedrijven, experts en medestudenten. Misschien ontmoet je wel je toekomstige werkgever!

Waarom meedoen?
• Boost je CV: Werk aan projecten en voeg waardevolle ervaring toe aan je portfolio.
• Verbreed je Horizon: Leer niet alleen over technologie, maar ook over ondernemerschap, ethiek, businessmodellen en maatschappelijke impact.
• Word een Probleemoplosser: Ontwikkel je analytische vaardigheden en leer complexe uitdagingen aan te pakken.
• Kortom, onze Learning Community is dé plek waar jij je passie voor duurzaamheid kunt omzetten in concrete resultaten. Doe mee en maak het verschil!